Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Znáte Godwindův zákon, nebo Reductio ad Hitlerum?

0 0
možnosti
VS

Kdo v diskuzi argumentuje Hitlerem, prohrál? To mi dost připomíná "soupis argumentačních faulů", kde jeden z nich je "nakloněná rovina".

No a včil, pokud vidím, že někdo své požadavky neustále stupňuje, je skutečně "faulem" předpokládat, že je bude stupňovat i nadále a je tu riziko, že dojdeme do nějakého extrému?

Pokud v tomto případě bylo mým záměrem, přelézt určitou hranu drtivé většiny společnosti, abych poukázal na to, že ten samý princip se dá uplatňovat i v mnohem menším měřítku, skutečně mě nenapadlo přiléhavější přirovnání, než to, které jsem použil.

Pokud jsem ve vašich očích v tomto důsledku předem prohrál, nezbývá mi, než se s tím sířit...

3 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4686x
Svobodu milující motorkář, ajťák, manžel, otec a věčný rebel... Je sice fakt, že svobody se nenajíš, ale budou ti chutnat ústřice v zamřížované cele?

Seznam rubrik