Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hmmm, hezký. Umíte si to obhájit dost vtipně, to zas jo. Ale "nedodržujů" se dá vysvětlit i jinak:

https://barboratopinkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=748524

0 0
možnosti
VS

Pěkný blog s kusem pravdy, nicméně pořád přemýšlím, kde jsem já porušil současná pravidla? Pro potraviny člověk jet může, k rodině jet rovněž může (já tam mám obsaženo obojí). A to pivo u Černého Orla? Jakože kdybych se pro něj stavil v supermarketu a strávil příjemnou socializační čtvrthodinku ve frontě u pokladny, tak by to bylo lepší?

Zkuste mi to blíže objasnit, třeba se poučím. Díky

2 0
možnosti
Foto

A co do sklepa? Také v náhubence? A jsem zvědav na první otužilé plavce, až prokraulují po Malé Jizeře pod našimi okny.

R^

0 1
možnosti
RE

Taky jsme to dali:)

(něco pro milovníky jedné stopy)R^

https://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=467998

3 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4686x
Svobodu milující motorkář, ajťák, manžel, otec a věčný rebel... Je sice fakt, že svobody se nenajíš, ale budou ti chutnat ústřice v zamřížované cele?

Seznam rubrik